úterý 13. listopadu 2012

Bydlení

Bydlíme v domečku z velmi kvalitního vlnitého plechu. Mnohem komfortnější, než maringotky na SŠ. Vlniplech je zevnitř vidět pouze v přízemí.

Kuchyně
Nemáme tu ledničku, ale zato tu je trouba, prakticky stejná, jako jsem si koupil v čechách. Tak jsme tu pekli rohlíčky, chleba a čaj. Hned v kuchyni je vstup do sprchového kouta a na záchod. Zvláště záchod někdy kazí chuť k jídlu, a nebo když někdo čorá do sprchy a nespláchne. Ale prakticky tu nejíme.
Máme tady zajímavý vařič, jehož dva hořáky mají dva věnce, mezi nimiž se plamen přelévá podle zvolené intenzity ohně. Pánev tady máme železnou, přesně to, co v čechách nejde koupit, železné nádobí. Je to obrovitá wok pánev.

Pokoje

Spacák jsem si půjčil, a mám tu i deku po francouzích. V noci se přioblékám, protože bývá zima. Přitom o pár stovek metrů níž panují tropická vedra a dusno. Tady je nízká vlhkost i když tady hodně prší. A stále fouká příjemný vánek. To je asi jedna z příčin, proč se tady člověk na sluníčku lehce spálí. V pokoji mám akorát matračku, větrák, věšák, zásuvku, světlo, vypínač a zajímavé okno (možná vyfotím).
Bydlíme tady čtyři ve čtyřech pokojích, naše česká squadra. Já jediný nejsu z Olomóca. Teď přijel nachvilku pátý, bydlí ve vedlejším pokoji, je největší a prostorný (ten pokoj).


 Wok pánev a vařič

 kuchyně
(focená od záchoda)

 kópelna


Záchod

schody do patra z patra

 Můj pokoj v patře

 Předsíňka
(čtyři pokoje, schody a orientální smeták)


Žádné komentáře:

Okomentovat